Gymnastik efterskole

Fællesgymnastik, drenge- og pigegymnastik

BRAMMING = Gymnastik efterskole!

Gymnastik er en helt central del af fællesskabet og din efterskoleoplevelse på en gymnastik efterskole. Alle kan være med. Og alle skal også være med. For nogle kan det måske føles som at blive kastet ud på dybt vand, men vi tager det trin for trin, og du bliver altid mødt på det niveau, du er.

Vi samles én gange om ugen til fællesgymnastik, to gange i efteråret, og arbejder frem mod de sjove, spændende og fantastiske gymnastikopvisninger, vi tager rundt med i løbet af foråret.

To gange om ugen har vi drenge- og pigegymnastik, hvor eleverne er kønsopdelt.

Alle elever skal lave gymnastik og man behøver ikke at være verdensmester, men vi forlanger, at alle gør sig umage og yder sit bedste. Pigerne har en hel del rytmisk gymnastik og drengene mere spring og styrkegymnastik.

NB: Mange af vores elever har slet ikke lavet gymnastik, før de kommer på Bramming, så alle er i samme båd, hvilket ikke gør det mindre sjovt men oplevelsen endnu større, når du går på gulvet sammen med alle sine efterskolevenner.

Har du spørgsmål til vores gymnastik efterskole?

Hvis du vil vide mere om vores gymnastik efterskole, er du altid velkommen til at kontakte os.
Du har også mulighed for at besøge vores efterskole på vores rundvisning aftener. Her vil du også have mulighed for snakke med eleverne og høre om deres oplevelser på vores gymnastik efterskole

BRAMMING = Gymnastik efterskole!

To gange om ugen har vi drenge- og pigegymnastik, hvor eleverne er kønsopdelt.

Har du spørgsmål til vores gymnastik efterskole?

Bliv elev
Besøg os